Alla inlägg den 7 mars 2009

Av annika whendin månsson - 7 mars 2009 12:35

                         jaha då har man kollat då...


nu har jag sett vad fina bloggar det finns..lär väl aldrig få en bra blogg..jag är så kass,det finns inga ord för det..                                        hur ska man gå till väga..för att lära sig " datorer "

tycker att jag försöker att leta mig fram på denna "burk" hm hm..kan man säga..

                            får kanske ringa SYSTER YSTER-igen..

 hon blir allt lite galen på mig..bara ringer henne..menar hon med det tro... ha ha ha


 hörs väl senare...jonathan blir borta en natt till...--- LANAR.. dator kväll här fnisss

Av annika whendin månsson - 7 mars 2009 11:20

ja det blev inget skrivade igår...var i karlstad hela dagen..ja får allt berätta om gårdagen senare..när Jonathan kommer hem med den andra datorn..har har varit på LAN-party..att dom orkar.



Var vänligare än nödvändigt mot alla du möter, som kämpar för

  någonting..

En skarp tunga kan skada din egen hals...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards